Home Vijesti Poduzetnik tjednima traži uslugu podizanja jedrilice iz mora, pokucao je i na...

Poduzetnik tjednima traži uslugu podizanja jedrilice iz mora, pokucao je i na vrata 3.maja…

382

Riječki poduzetnik Leo Pavela svake godine muku muči s podizanjem svoje jedrilice iz mora kako bi na njoj obavio pripremu za iduću sezonu. Zvuči nevjerojatno ali u riječkom zaljevu je takva usluga nedostupna što dovoljno govori u kakvom nam je stanju pomorska orijentacija grada koji je nekad bio značajna luka i u svjetskim okvirima.

Pavela je zbog toga došao na ideju da angažira nekog u posrnulom 3.maju. Pomislio je, ako prođe posao s njegovom jedrilicom, sva veća plovila bi u budućnosti mogla stizati kod njih što bi im omogućilo neveliki ali stabilan prihod. Njegovu najnoviju poslovnu avanturu pratimo u nastavcima:

3 MAJ PRVI DAN – Dragi moji, danas sam nazvao upravu posrnulog 3 maja i ponudio im posao da naše jedrilice dižemo kod njih i tamo da obavimo godišnju pripremu. Dizanje samo jedrilice Bubamare stoji 10 000 kuna ( u cijeni je i minimalno 3 dana boravka na suhom) Zvao sam u 9.45, direktor je bio na sastanku…ostavio sam tajnici poruku i objasnio joj prednosti te sam joj kazao da ako ovo bude prošlo uredu da će se sva veća plovila u budućnosti dizati kod njih što je odlično za stabilne prihode i u nautičkom sektoru. Žena me lijepo saslušala, kazala da će reći direktoru i sad čekam što će biti dalje…..baš me zanima brzina direktora 3 maja…

3 MAJ DRUGI DAN – Iz 3 maja me još nitko nije nazvao, pa sam ja kao normalan poduzetnik koji želi pomoći našem gospodarstvu i koji se bori da Rijeka postane odlična nautička destinacija, požurio danas ujutro i u 8.36 minuta sam ponovno nazvao Upravu 3 maja da vidim što se dogodilo. Javila se tajnica i kaže da je direktoru prenijela moju poruku te da je on odlučio da mi se moraju javiti Marin Peran ili Andrea Pavačić ljudi iz sektora općih poslova. Kada sam kazao da mi nije jasno zašto me već nisu nazvali jer da mislim da je hitno te da ja uopće ne znam tko su ti ljudi koji me moraju nazvati, tajnica mi je rekla da ni oni ne znaju tko sam ja. Nakon toga sam bezobrazno odbrusio tajnici da ona jako dobro zna tko sam ja, kao i njezin direktor, a ako ne znaju neka proguglaju. Rekao sam, mi vam nudimo posao i novce, a vi se ponašate lijeno i neorganizirano i ne želite posao, a mi vas plaćamo. Nakon toga se normalizirala te je nakon što sam kazao da ću nazvati ministarstvo gospodarstva, jer da mi je nejasno da me nisu zvali na sastanak da vide što nudim ja i sada već još nekoliko vlasnika jahti, onda je rekla da će pogledati zašto me ono dvoje ljudi već jučer nije zvalo. Rekla je da ako i dovedemo svoje brodove u 3 maj da je teško da će netko tamo raditi jer “mi na dnevnoj bazi odlaze ljudi i neki nisu dobili plaće pola godine”. Rekla je da je teško motivirati ljude da rade bez plaće! Ponovio sam, mi nudimo plaće bar za dio radnika i očekujemo od vas hitnu reakciju, jer je kod vas problem, a ne kod nas. Imam susjede koji rade u 3 maju s dvoje i troje djece, i njima bi bilo vrlo teško ostaviti obitelj i ići u Italiju, prema tome probudite se! Kaže ona , “OK idem sad nazvati Andreu da vidim zašto vas jučer nije zvala”…..ČEKAM JA, no čeka i cijela HRVATSKA! Neaktivni direktor 3 maja je Maksimilijan Percan. Nije mu stalo do sastanka gdje se mogu zaraditi sigurne kune, posebno kad se vidi na slici koliko već jahti ima u Rijeci koje se ne mogu dići nigdje u Rijeci. Izgleda da mu nije stalo niti do radnika 3 maja. Pitam se ja, kojom odlukom je on postao direktor 3 maja, nečega što su stvarali svi građani Hrvatske…i da ono najvažnije…koje su njegove reference? Još važnije , tko ga je postavio tamo? Odgovore vjerovatno znaju oni koji su “češljali” to brodogradilište ( DORH, MUP Ministarstvo financija), a kako su ti isti češljali Agrokor i Todorića, Sanadera, Ježića, Vrhovnika, Linića, Riječku banku kad je nestalo 100 milijuna eura, očekujem mizerne rezultate, to jest, nikakve! NO ČEKAM I DALJE, a onda sutra “napadamo” ministarstvo gospodarstva i Vladu RH. Predsjednicu ne mislim o ovome informirati, jer ona je u fazi mršavljenja i samo promocije, pa da je ne smetam…, a i tako ja imam veće ovlasti od nje…i to naravno koristim!

(…nastavlja se…)

2 COMMENTS

1. Kao prvo on nije riječki poduzetnik već svjetski prevarant.Žalosno je da se ovakvim tipovima daje pozornost u medijima i besplatna reklama.

2. Zar to nije cilj “elite” da od 3.maja naprave luku ,pristaniste ,hotele i sto se vec oko toga vrti?
    Eto dogurali su 3maj do ruba i sad treba neki poslovni covjek uslugu za svoje brodove i tak nastane izmjena poslovnih usluga… i radnike kao kolateralne zrtve bacit na ulicu