Home art JAGGEROVI PLAMENI JEZICI NA OTOKU KRKU(Zlobec/Friščić)

JAGGEROVI PLAMENI JEZICI NA OTOKU KRKU(Zlobec/Friščić)

2622
0

Točnije u Omišlju, ekskluzivnom mjestu zvanom TREP’S u subotu 20.5.2017. u 11.30h. Igor Zlobec i Danko Friščić svoju blagu opsjednutost grupom The Rolling Stones, točnije njihovom osebujnom interpretacijom nenadmašnog loga ispruženog jezika,  sele na otok Krk, točnije u idiličan Omišalj, u ekskluzivni restaurant TREP’S, na prelijepoj natkrivenoj i diskretnoj terasi na adresi Prikešte 23, upravo nedaleko ART AVANGARD galerije, a koja je i organizator događaja i izložbe, te će istu izložiti u svojoj vanjskoj galeriji 9.lipnja 2017. Od organizatora izložbe čujemo da je pripremljena i mini zakuska za sve posjetitelje otvorenja te da je ovo tek prva, a slijedi i čitav niz autora kao što su Daria Lisenko, Monika Petrović, Damir Medvešek, itd. te su zadovoljni da i ovakav tip lokala prihvaća ovakve projekte u ravni svjetskog izričaja. Svi fanovi Stonesa će se oduševiti što ovakva svjetska izvedba dolazi na našu prelijepu obalu Sjevernog Jardana te na taj način može oduševiti mlade i stare mještane, baš kao i turiste u prolazu. Ovdje je i cjeloviti tekst kustosa Branka Cerovca koji je izložbu blagoslovio u travnju ove godine u riječkom kultnom TUNELU; PLAMENI JEZICI Exhibition curator, text: Branko Cerovac   Danko Friščić /  / Igor Zlobec       TONGUES OF FLAME Plameni jezici         Tko ima oči neka čuje, tko ima uši neka vidi, tko ima jezik neka okusi, frišku boju iz tube marke ZLOBECSPORT! / “$ 925 000,00 for Zlobecsport TONGUE LOGO”, B.C., 2009 I./Intro/ Zvučno – koloristička fotosinteza, sinestezija i sinergija u spektakularnoj vatrenoj stihiji “tuneliziranog” art – terceta Friščić /  Zlobec, podrazumijeva elementarno poznavanje kulta Micka Jaggera odnosno “Rolling Stonesa”, ikonografsko – marketinške dizajnerske majstorije loga s isplaženom jezičinom: Tongue Logo, te još “samo” višetisućljetnu povijest pećinskog, labirintskog, katakombskog i “tunelskog” preživljavanja i tome primjerene artističke nadgradnje, “bazirane” na solidnim (trans-)akademskim fundamentima, te višedesetljetnom slikarskom i medijskom “radnom stažu” cijele plejade neukrotivih zagrebačkih transgeneracijski “Izgubljenih” umjetnika, dobro ispečenih na žeravici ( Ž – I/II/III…) revolucija, ratova, izmijenjenih stanja svijesti, kao i poratnih tranzicijsko – migracijskih trauma i perturbacija kojima se “svjetlo na kraju tunela” još ne nazire, osim u njihovim blistavim snoviđenjima ( Pape, Klonovi, Brod luđaka, Gundulićev san! ) i vizionarskim djelima ( light-boxes ) – od kojih će jedan manji, instant, ali veoma znakovit i reprezentativan dio imati uskoro priliku vidjeti i gosti riječkog Kluba Tunel. II. Mitske dimenzije i domete Jaggerove lavlje, rokerske jezičine, dostojne slavnog “Tongue Logo”-a banda RS, Zlobec slikarski sublimira do meta-jezičkih 1000 platoa ( Deleuze/Guattari ) na kojima se poput nadrealističkog kišobrana i šivaće mašine susreću Goya ( “Saturn…”! ), Gericault ( Brodolom, Splav “Meduze”, glave, luđaci…! ), Bacon ( Pape po V-u! ) i ini majstori, još od začetka famoznog Zlobecsport – projekta “Eine Nische Barocktheater” s riječkom audio-vizualnom ambijentalnom instalacijom na praizvedbi u derutnoj “Palachovoj” MMC – galeriji OK potkraj davnih 90-ih ( EX-IN, Grubić/Repac/Zlobec ), preko zagrebačke izložbe, te one u dubrovačkoj Galeriji Otok ( ARL ): Satan’s Playing Room ( 2009. ), pa sve do recentnog ciklusa “Tongue Logo – 2 – Tunnel” ( 2017 ). Nakon nedavnog “polygonskog” predstavljanja na MMSU-rezidenciji “Kamov”, art-tref Friščić/Zlobec ima, dakle, prigodu da svoj Brod privremeno usidri, a San otsanja usred kamene, ali žarke i blještave utrobe “Tunela”. Stari Kit je progutao rock’n’roll Jonu.   Branko Cerovac

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here