Home Kolumne Portal od dva milijuna kuna: Objavljujemo sve ugovorene troškove!

Portal od dva milijuna kuna: Objavljujemo sve ugovorene troškove!

2639
25

Kako bismo razjasnili sve dvojbe oko ukupne cijene službenog gradskog portala Moja Rijeka, objavljujemo sve ugovorene troškove za portal u razdoblju 2009. – 2012. Napominjemo kako se radi samo o troškovima koje priznaje Zavod za informatiku Grada Rijeke i koji su nam potvrđeni iz nekoliko izvora pa i onog službenog.

Prema službenim podacima Grada za portal 'Moja Rijeka' 2009.-2012. ugovoreno je 1.964.713.85 kn ukupnih troškova

Iznos od 1,3 milijuna kuna koji uporno ponavljaju iz gradske uprave je iznos u koji nije uključen PDV i u kojem su navedeni samo do sada isplaćeni, a ne i ukupno ugovoreni poslovi za 2012. godinu. Naime, Grad Rijeka je s Burzom d.o.o. 13.01.2012. potpisao ugovor težak 83.025 kn s PDV-om za usluge održavanja multimedijalnog portala. Istodobno je 30.01.2012. s Astorijom potpisan ugovor na ukupni iznos od 745.325,84 kn s PDV-om, od čega na uredničke poslove otpada oko 500.000 kn s PDV-om. Nakon objave našeg članka iz gradske uprave su ustvrdili da će ukupni troškovi biti vjerojatno nešto manji nego su ugovoreni. Međutim, Grad Rijeka preuzete obaveze ne može mijenjati jednostrano, a iskustvo iz prošle godine govori da su ukupno ugovoreni troškovi s Burzom d.o.o. naplaćeni u stopostotnom iznosu, dok je Astoriji isplaćeno još i 13.000 kn više nego što je predvidio ugovor za uslugu redakcije!

Nemamo ništa protiv da se Grad s ugovornim stranama dogovori o smanjenju ugovorenih cifri, dapače, ali to samo govori u prilog tome da smo bili u pravu kada smo ukazivali na pretjeranu rastrošnost po pitanju upravljanja gradskim portalom.

Uz ugovorene troškove koje priznaju u Zavodu za informatičku djelatnost, portal ‘Moja Rijeka’ porezne obveznike košta i jednu plaću djelatnika koji je na tim poslovima zaposlen u Gradu Rijeci. Spornim ostaje iznos hostinga portala ‘Moja Rijeka’ za 2012. godinu. Umjesto službenih brojki dobili smo uvjeravanje da je hosting ‘Moje Rijeke’ preuzeo Netcom i to – besplatno! To bi značilo da su troškovi hostinga relativno beznačajni, ali se onda postavlja pitanje zašto su skupo plaćeni drugim tvrtkama 2010. i 2011. godine? Drugi mogući odgovor je da je Netcom taj trošak ukalkulirao u ugovoru za održavanje web servera i sustava na portalima Grada Rijeke potpisanom 31.12.2012. godine na iznos od 348.397,50 kuna, ali ga Zavod za informatičku djelatnost nije uračunao u ukupnim troškovima portala. A možda se ipak iza tvrtke pod tim nazivom kriju dobri Samaritanci koji su nesebično odlučili priskočiti Gradu u nevolji. Ne treba odbaciti ni tu mogućnost.

Zahtjev za ispravkom netočne informacije poslan glavnom uredniku 'Moje Rijeke'

U želji da javnosti ponudimo viđenje obje strane, objavili smo odgovor Grada  koji sadrži opetovano netočnu tvrdnju o pogrešnim brojkama objavljenim na našem portalu. Nažalost, iako ih na to obvezuje Zakon o medijima, na službenom gradskom portalu su nakon konzultacija glavnog urednika s Uredom gradonačelnika odbili objaviti naš ispravak netočne informacije objavljene od strane ‘gradske uprave’ u rubrici Tužibaba. U netočnoj informaciji se tvrdi kako su ukupni troškovi službenog gradskog portala milijun kuna manji nego što je objavljeno na Rijeka Danas. Radi se o notornoj neistini što dokazuju i gornje brojke. (Sanja Perinić)

25 COMMENTS

  1. Da je sve transparentno, grad bi dobre volje dao i detaljniji troškovnik, što se krije iza koje stavke

  2. ZZ evo dokazuje zašto je on “urednik” portala a ne Vojko osobno, umjesto da on provjeri i barem odglumi pred javnošću da je šef on evo javno “Vaš mejl je poslan u ured Gradinačelnika”, BRAVOOOOOOOOOOOOOOO
    300 tisuca eura gradskih novaca oprano, al to ste skužili, e da sad znate kako se s Rijeka prometom radi, vidjeli ste što je napravljeno za 3 i po milijuna kuna kod Transadrije, malo zamjenjeni rubnjaci, ponovo iscrtana signalizacija, usporen promet a sve kako bi se umjetno Rijeka prometu platilo posao i završilo godinu u plusu da se ne bi propitkivale ogromne plaće menadžmenta. Isto tako i ostali, Rijeka Sport godinama uporno gubi, al su prošlu uspjeli zaradit 10 tisuca eura…. šta bi bilo da su kreditno opterećeni za nekretnine koje su im poklonjene na upravljanje…

  3. Prema zakonu o medijima, odgovorna osoba za uređivanje medija je glavni urednik. Ali u slučaju dotičnog portala je očito pravi glavni urednik Vojko Obersnel koji s našim novcima uljepšava vlastitu sliku u javnosti. Ništa čudno, identično je i s Kanalom Ri.

  4. Ako je replika poslana na Tužibabu kako je vidljivo iz slike u članku onda urednik repliku upućuje na doradu gradonačelniku i njegovom uredu jer je odgovor i došao s te adrese. Ili kao što je do sad puno puta bio slučaj na Tužibabi ako je replika poslana na odgovor Rijeka prometa, urednik repliku vraća Rijeka prometu, ne može on samovoljno pisati u tuđe ime službene odgovore.

  5. po nijednom. urednik je odgovoran za uređivanje medija čiji je glavni urednik. ako neopravdano ne objavi ispravak, on najebe, a ne nakladnik. inace ovo je ista stvar kao da pokojnom Vjesniku netko pošalje ispravak, a glavni urednik ode na konzultacije u ured premijera. zamisli koji bi to skandal izazvalo, a ovi naši rade jednaku stvar i nikom ništa.

  6. joja, po zakonu ako vas tuže, dobit će i to po kratkom postupku. pročitaj zakon. jest da će najebat samo glavni urednik koji vjerojatno nije kriv što mu medij vode iz ureda gradonačelnika ali po zakonu je samo on odgovaran za neobjavljivanje ispravka. i ne, ispravak nije poslan u tuzibabu nego u portal na cijim je stranicama objavljena netočna informacija.

  7. fiume ako “nas” tuže? 🙂 gledaj, kužim te ali nisi u pravu. Ispravak se odnosi na odgovor postavljen u Tužibabi čiji promet urednik samo transferira odgovornima. Gore ti je primjer s Rijeka prometom. Bilo bi logičnije da se umjesto na email replika uputila točno pod tom tužibabom gdje bi onda urednik morao tražiti javno očitovanje Grada. Ovako stvarno nema ništa spornoga. No mene sad više od ovoga zanima, s obzirom da je urednik poslao Obiju repliku, da li je i kakav je odgovor stigao od njega?

  8. i tako, ZZ od velikog alternativca i rokera do podobnika i poltrona, marioneta na koncu u vojkovim masnim ručicama, bravo – ZZ kad će bit neki koncert da te gađamo jogurtom za 350 tisuca eura ? :))))
    Necemo spomenut da ZZ svake godine dobije 50-100 milja od proračuna za izdavanje njegovih učenih knjiga…

  9. “Necemo spomenut da ZZ svake godine dobije 50-100 milja od proračuna za izdavanje njegovih učenih knjiga…”

    Ovakve gluposti samo idu u korist odvlačenja pozornost s bitnoga kako je već netko komentirao. Nitko nigdje i nikad nije dobio 50-100 milja za knjigu ponajmanje svake godine.

  10. nemojte spomenuti ni da ZZ zaradu od prodaje knjiga poklanja socijalnoj samoposluzi za kupovinu hrane za beskucnike! a ako raditi posteno u firmi znaci biti neciji poltron onda smo svi mi poltroni. ja prva jer mi je direktor do jucer bio u hdz-u a od neki dan je stigao novi iz hns-a. cijela ce firma sad glasati za hns. daj molim te.

  11. Po zakonu o medijima urednik ne smije dopustiti niti poticati govor mrznje, uvrede, objede i sirenje lazi na niciji racun a komentar broj 11 je upravo to. Cisto na znanje Sanji Perinic koja je urednica i koja pred zakonom odgovara za sav sadrzaj na ovom portalu. Govoreci o tuzbama pametnije bi bilo da moderiras malo te pizdarije koje se tu pisu a ne da ih namjerno pustas kako bi se nekoga lazno blatilo.

  12. a moj lažni nietzsche,sad si se našao vaditi iz g. na osnovu zakona.a kad tvoja-gradska dobro uigrana mašinerija krene nekog blatiti onda nema portala gdje plaćenici ne ostave gradsko lažno g.

  13. Buneta, politikom se ne bavim, bavim se ljudima i prirodnim znanostima. Preboli cinjenicu da sve politicke stranke u Hrvatskoj vidim kao istu bagru ukljucujuci i ove lokalne iz Liste za Rijeku. Svi vi politicki aktivisti jednako ne mislete svojom glavom a razina argumentirane rasprave svodi vam se na otuznu retoriku. Kad locirate smisleniji sud kritike koji premasuje razinu pameti koju ste popili iz svojih stranackih pamfleta onda mislite da smo mi politikanti iz suparnickog tabora. O kako prokleto tuzno. Cak ste i gori od ove SDP/HDZ klike jer da se bilo kome s vama klaunima zeli prepucavati ovaj bi portal pao pod najezdom SDP-ovih poslusnika. Toliko ste minorni da se na vas niti ne obaziru. Nema casti u gazenju Vas nedozrele i neartikulirane politicke nedonoscadi. A nije da nemate potencijala samo sto ga nikad necete razviti. Dokaz toga je i nacin na koji se moderiraju komentari od cega sam ja prvenstveno krenuo.

  14. Da se komentari brisu tj. po tvome “moderiraju” onda bi im vjerojatno srao da cenzuriraju. Ovako im seres sto “ne moderiraju”. Uglavnom, takvi poput tebe bi uvijek nasli neki razlog za pljuvacinu. Mene vise od anonimnih komentara (tvojih i tudjih a i mojih) brine sto se pare poreznih obveznika trose na sumnjive poslove i sto se namjestaju javni natjecaji. Ali lakse je prepucavanja svesti na osobnu razinu, tko je sto kome na pivi rekao protiv koga i slicno. Zato nam i je tako jer dok se narod prepire oko gluposti pred nosom im se dogadjaju ovakve stvari.

  15. edward sve nakon “vjerojatno” nema tezinu argumenta, to ti je jasno? 🙂 ok. slozio se ti ili ne, brisanje komentara koji svjesno i bez argumenta blate neku osobu ili ustanovu nisu cenzura vec redaktura i po zakonu su nuzne. gore je covjek ustvrdio kako osoba imenom i prezimenom ucestalo dobiva od grada desetke tisuca eura za nesto, iako je informacija lako provjerljiva i jasno je da je rijec o namjernom sirenju lazi, ako ti je razumljivije, o trollanju. takvo sto se mora uklanjati a element za tuzbu za objedu postoji samom cinjenicom sto na ovom portalu svaki napisani komentar urednica sama propusta u javnost. Dakle vidjela je taj komentar i namjerno ga je istaknula na uvid cime je suucesnik u sirenju dezinformacije. To su cinjenice, a ne vjerojatnosti.

  16. Ja sam napisao “vjerojatno” jer uvijek svemu pristupam sa zrnom soli i ne tvrdim da je nešto a priori tako ako nisam 100% siguran. Ti vjerojatno (!) imaš puno bolji uvid u stanje stvari kad s takvim autoritetom nastupaš. S obzirom na onu staru narodnu “don’t feed the troll” ja se odjavljujem od ove “rasprave” s tobom. I molim urednika da ovaj moj komentar osobno “propusti u javnost”.

    E da ne zaboravim nešto. Redaktura je ispravljanje pravopisnih i gramatičkih pogrešaka, dotjerivanje stila i ispravnosti navoda u tekstu te zadiranje u terminologiju, a ne moderiranje komentara na forumima.

  17. “Necemo spomenut da ZZ svake godine dobije 50-100 milja od proračuna za izdavanje njegovih učenih knjiga…”
    Isprike, nije svake, al je dobio prošle, pretprošle, čudno kako neki godinama ganjaju subvencije pa im ne ide, a nekima i posao, i plaća pored posla, i novac za knjige…

  18. OK alter_dupelizac treba volje i energije za istjerati mak na konac ali dati ću si truda jer lažova mi je stvarno puna kapa. Od prvotne laži o financiranju svih knjiga (po popisu s wikipedie – 5 komada) dolazimo do korekcije od samo 2, jel? No i površni pregled na webu Rijeka.hr uz još malo googlanja uz ključne riječi vidi se da je ipak riječ samo o JEDNOJ.

    Sve su mu knjige objavljene bez sredstava Grada uključujući prijevod knjige Blokbuster na talijanski i pripremu prijevoda na danski. Poljski izdavač zatražio je za tu knjigu pomoć Grada u objavi i odobrena je ali tek načelno. Ako i bude to nije tražio ZŽ već izdavač u Poljskoj.

    E sad, „neki godinama ganjaju subvencije pa im ne ide“. Ali ti neki nisu među najboljim piscima na Balkanu i po njihovim knjigama S. Dragojević neće snimati filmove i ukratko postoje nekakvi kvalitativni razredi. Na stranu što sam ja ponosan da čovjek iz Rijeke šuti radi i uspješan je a ide mi na racku kad drugi rade nešto manje dobro pa frustraciju liječe pljujući kolege koji dokazano vrijede daleko iznad domaćih granica. Ali bez emocija zaključimo da smo nakon laži o financiranju SVIH knjiga došli do JEDNE. Ove zadnje o riječkim bendovima. Ona je dijelom financiranja od Grada, logično s obzirom na gradsku temu (valjda ju je trebao financirati Zagreb?) a cifra nije ni 50.000 ni 100.000 kn kako si opet lagao već 15.000 što u ovom opsegu pokriva možda 15% troška knjige.

    Još jedna tvoja laž je da Grad pokriva izdavanje tih knjiga. Pokrio je samo jednom i to manji dio.

    Zaključimo zbog čega gubim vrijeme na tebe. Zato jer si nalagao da je Grad liku dao pare za 5 knjiga i to od 50.000 do 100.000 kuna što znači cca 375.000 kn dok je činjenica da pričamo o JEDNOJ knjizi i 15.000 kuna traženih i dobivenih JEDNOM u 10 godina i to za knjigu koja je ponos gradske scene a ne neka osobna prozna pizdarija koja se nekome može ili ne mora sviđati.

  19. šta su se uspaničili ovi “alternativci” na gradskim jaslama… Pročitajte još jednom : 2 milijuna kuna za gradski portal.

    I tu svaka priča završava jer dodatni komentari nisu potrebni.

  20. vepar bogu hvala da netko ima volje argumentom zacepiti lazljiva usta. a slazem se i s tobom, drzite se cinjenica i ostavite traceve za kavu.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here